Politica Diadent respecta legile medicale in vigoare, subscriind la Carta Alba a drepturilor si indatoririlor pacientilor, asa cum a fost ea intocmita de catre organismele in vigoare pe plan european. Respectandu-si pacientii, centrul medical stomatologic Diadent doreste sa ofere clientilor sai servicii de o calitate garantata. Prin aceasta prisma si facand uz de experienta noastra anterioara, am intocmit o lista de drepturi de care puteti face uz de fiecare data cand ne vizitati in calitate de pacient.

Diadent recunoaste:

  • Drepturile pacientului de a beneficia de servicii de calitate, oferite de catre un doctor stomatolog licentiat.
  • Drepturile oricarui potential pacient de a fi informat in ceea ce priveste alternativele de tratament, cat si asupra costurilor totale ale serviciilor si produselor oferite, inainte de a trece la faza efectiva a tratamentului.
  • Dreptul pacientului de a-si alege medicul stomatolog pe care il considera cel mai potrivit.
  • Dreptul pacientului de a avea acces la fisa personala / istoricul medical.
  • Dreptul pacientului la confidentialitate si intimitate.
  • Dreptul pacientului la a fi in cunostinta de cauza in ceea ce priveste tratamentul care urmeaza a-i fi aplicat, astfel incat sa isi poata da liberul consimtamant asupra acestuia. Astfel, informatia data pacientului asupra starii sale de sanatate trebuie sa fie clara si fidela, expusa intr-un limbaj accesibil.
  • Dreptul pacientului de a fi tratat intr-un mediu sigur si sanatos, cu respectarea normelor in vigoare.