Politica Diadent respecta legile medicale in vigoare, subscriind la Carta Alba a drepturilor si indatoririlor pacientilor, asa cum a fost ea intocmita de catre organismele in vigoare pe plan european. Respectandu-si pacientii, centrul medical stomatologic Diadent doreste sa ofere clientilor sai servicii de o calitate garantata.

Astfel, pacientul trebuie sa respecte :

  • Regulile interne cu referinta la igiena sau siguranta (cabinetul radiologic).
  • Orarul consultatiilor ; in caz de imposibilitate de a va prezenta la ora stabilita, sau in cazul in care intarzie, pacientul are indatorirea de a ne anunta cu minim 24 de ore in avans.
  • Ceilalti pacienti : personalul medical Diadent recunoaste si valoreaza importanta fiecarui pacient si a fiecarui caz in parte. Totusi, uneori, unele cazuri necesita tratament de urgenta. In acest caz, apelam la intelegerea dumneavoastra pentru decalajele orare care pot surveni.
  • Regulile de igiena si indicatiile medicului dumneavoastra stomatolog , necesare dupa unele interventii stomatologice, pentru a preveni orice risc de complicatii sau deteriorarea lucrarii executate.
  • Contractele incheiate, acordurile date : va rugam sa respectati grila de plata asupra careia ati cazut de acord cu personalul Diadent.
  • Dreptul medicului dumneavoastra dentist la informatie : uneori este nevoie de colaborarea dumneavoastra pentru a va putea diagnostica sau pentru a va putea stabili tratamentul corespunzator starii dumneavoastra de sanatate. Va rugam sa ne preveniti in ceea ce priveste eventualele stari de sanatate care pot duce la complicatii in caz de interactiune cu tratamentul primit la Diadent (boli cardio-vasculare, graviditate sau lauzie, etc.).